Sa kushton një agjensi marketingu?
Kostoja e një agjencie marketingu mund të variojë nga $150 deri në $3,500 në muaj (për 59% të bizneseve) mesatarisht. Shuma që do të paguani mund të ndryshojë shumë, ndaj kur llogaritni kostot e agjencisë së marketingut, duhet të merrni parasysh faktorë të ndryshëm si shërbimet e nevojshme, përvoja e agjensisë, qëllimet tuaja dhe më shumë.
Shënim: Këto shifra bazohen në një sondazh ndërkombëtar me mbi 1,000 biznese. Kostot në tregun shqiptar mund të ndryshojnë. Për një vlerësim të saktë për nevojat tuaja, kontaktoni Grow.al.
Nga shuma që bizneset paguajnë në muaj, te kostot mesatare për strategji të ndryshme marketingu dhe faktorët që ndikojnë në këto kosto – ne kemi mbuluar gjithçka kur bëhet fjalë për çmimet e agjencive të marketingut dixhital!
Vazhdoni të lexoni për të zbuluar kostot e agjencive të marketingut që këto biznese ndanë!
Ky postim do të trajtojë temat e mëposhtme:
- Kostoja mujore e agjencisë së marketingut dixhital
- Faktorët që ndikojnë në koston e agjencisë së marketingut dixhital
- Modelet e çmimeve të marketingut dixhital
- Çfarë është një agjenci marketingu?
- Çfarë bën një agjenci marketingu?
Sa kushtojnë agjencitë e marketingut?
Agjensitë e marketingut mund të kushtojnë nga $150 deri në $3,500 në muaj mesatarisht (59% e bizneseve), në varësi të agjencisë që zgjidhni dhe strategjive në të cilat investoni.
Çmimet e agjencive të marketingut dixhital do të ndryshojnë bazuar në faktorë të shumtë, por është e dobishme të dini mesataret e çdo shërbimi përpara se të kontaktoni. Në këtë mënyrë, mund të siguroheni që kompania që zgjidhni të jetë brenda intervalit tipik dhe të merrni shërbimet që ju nevojiten.
Për shembull, strategjitë në të cilat investoni, fushëveprimi i projektit tuaj dhe agjensia që zgjidhni mund të ndikojnë në shumën që do të paguani. Kjo është arsyeja pse 12% e bizneseve paguajnë midis $15,001 – $30,000 në muaj për një partneritet me agjencinë e marketingut, ndërsa 22% paguajnë midis $150 – $500 në muaj.
Në varësi të kontratës suaj dhe asaj që përfshijnë shërbimet tuaja të marketingut dixhital, mund të përdorni një ose më shumë nga taktikat e mëposhtme:
- Marketingu në mediat sociale
- Email marketing
- Reklamimi me pagesë për klikim (PPC)
- Optimizimi për motorët e kërkimit (SEO)
- Marketingu i përmbajtjes
Kjo tabelë tregon çmimet e ndryshme për çdo metodë (bazuar në të dhëna ndërkombëtare):
Shërbimi | Kostoja mesatare mujore me një agjenci |
---|---|
Marketingu në Mediat Sociale | $100 – $5,000 |
Email Marketing | $51 – $1,000 |
PPC | $501 – $3,000 |
SEO | $500 – $7,500 |
Marketingu i Përmbajtjes | $5,001 – $10,000 |
Le të zhytemi në secilën prej tyre më poshtë.
Marketingu në Mediat Sociale
Çmimet e marketingut në mediat sociale mund të përfshijnë gjithçka, nga menaxhimi deri te projektet njëherëshe. Bizneset zakonisht investojnë $100 – $5,000 në muaj për menaxhimin e mediave sociale (52% e bizneseve).
Disa shërbime që mund të merrni nga kontraktimi i jashtëm me një agjenci marketingu përfshijnë:
- Menaxhimin e mediave sociale
- Krijimin e përmbajtjes
- Planifikimin e postimeve
- Shërbimin ndaj klientit përmes mediave sociale
Email Marketing
Kostot e email marketingut ndryshojnë në varësi të shërbimeve që kontraktoni. Mund të prisni të shpenzoni $51 – $1,000 në muaj nëse punoni me një agjenci (60% e bizneseve).
Shumë kompani shkruajnë dhe dërgojnë buletine vetë pa kosto, por kur jeni të zënë me operacionet e përditshme të biznesit, ky lloj marketingu i brendshëm mund të jetë sfidues. Nëse doni të përmirësoni emailet tuaja të marketingut, mund të konsideroni të punoni me një ekip.
Disa lloje shërbimesh email përfshijnë:
- Softuerin e automatizimit të email-it
- Monitorimin dhe planifikimin e email-it
- Krijimin e përmbajtjes
Email marketingu ka një kthim të konsiderueshëm nga investimi (ROI) – kompanitë fitojnë $44 për çdo $1 të shpenzuar.
PPC (Pay-Per-Click)
Reklamimi PPC kushton mesatarisht rreth $501 – $3,000 në muaj për menaxhimin nga një agjenci (36% e bizneseve). Reklamat PPC gjithashtu kushtojnë $0.11 – $0.50 për klikim dhe $0.51 – $1.00 për 1000 shfaqje. PPC është një lloj reklamimi ku paguani vetëm kur dikush klikon në reklamën tuaj. Mund t’i shfaqni këto reklama në motorët e kërkimit, faqet e tregtisë elektronike dhe madje edhe në mediat sociale.
Me PPC, duhet të planifikoni një fushatë, të gjeni audiencën tuaj të synuar, të lansoni reklamat tuaja dhe të ndiqni progresin e tyre minimalisht. Shumë kompani nuk kanë kohë për ta bërë këtë, kështu që mbështeten te agjencitë e marketingut për ndihmë.
SEO (Search Engine Optimization)
Kostot e shërbimeve SEO variojnë nga $500 – $7,500 në muaj në $51 – $100 në orë deri në $500 – $5,000 për projekt.
Përqendrimi në SEO mund t’ju ndihmojë të rrisni renditjen e faqes suaj të internetit në motorët e kërkimit. SEO është një proces i vazhdueshëm, kështu që ndërsa mund të paguani më shumë në fillim për të krijuar fushata dhe për të ndërtuar faqen tuaj, do të shihni më shumë ROI në të ardhmen.
Marketingu i Përmbajtjes (Content Marketing)
Çmimet e marketingut të përmbajtjes mund të variojnë nga $500 – $10,000 në muaj mesatarisht (58% e bizneseve).
Marketingu i përmbajtjes është një pjesë e rëndësishme e marketingut dixhital që mund të ndikojë pozitivisht në strategji të tjera, si mediat sociale, SEO dhe email. Në thelb, marketingu i përmbajtjes ka të bëjë me ndërtimin e faqes suaj të internetit me përmbajtje të dobishme dhe relevante për audiencën dhe industrinë tuaj.
Disa nga shërbimet kryesore që do të merrni kur regjistroheni për shërbimet e marketingut të përmbajtjes përfshijnë:
- Copywriting (Shkrim reklamues)
- Video marketing
- Promovimin e përmbajtjes
- Krijimin e grafikave
- Dhe më shumë!
Faktorët që Ndikojnë në Koston e Agjencisë së Marketingut Dixhital
Faktorë të shumtë ndikojnë në koston e punës me një agjensi marketingu dixhital. Kuptimi i asaj që përfshihet në çmimet e agjensive të marketingut mund t’ju ndihmojë të kërkoni një agjenci që ju jep më shumë shërbim për çmimin e saj.
Këtu janë disa nga faktorët më të zakonshëm të kostos së agjencisë së marketingut dixhital:
- Strategjitë e marketingut dixhital: Çdo strategji ka kosto dhe afate të ndryshme.
- Qëllimet: Qëllimet tuaja përcaktojnë strategjitë dhe, rrjedhimisht, buxhetin.
- Përvoja e agjencisë: Agjencitë më me përvojë mund të kushtojnë më shumë, por ofrojnë ekspertizë më të thellë.
- Madhësia e agjencisë: Firmat më të mëdha mund të kenë tarifa më të larta, por ofrojnë më shumë burime.
- Tarifat teknologjike: Disa agjenci përdorin softuerë të specializuar që mund të kenë kosto shtesë.
- Specializimet: Agjencitë e specializuara në industri ose taktika specifike mund të kenë tarifa më të larta.
Modelet e Çmimeve të Agjencive të Marketingut Dixhital
Kostot e agjencive të marketingut dixhital mund të ndryshojnë në varësi të modelit të çmimeve të agjencisë suaj.
Këtu janë disa modele të zakonshme çmimesh që mund të hasni:
- Në orë: Agjencia ju faturon sipas numrit të orëve që duhen për të përfunduar projektin tuaj.
- Në muaj (Pagesë mujore fikse): Shumica e bizneseve paguajnë agjencinë e tyre mujore me një tarifë fikse.
- Për projekt: Agjencia ju tarifon për çdo projekt individualisht.
- Bazuar në performancë: Agjencia ju tarifon bazuar në performancën dhe rezultatet që merrni.
- Paketa të shkallëzuara: Agjencia ofron paketa të shumta në varësi të strategjive që dëshironi të investoni.
Çfarë është një agjenci marketingu?
Një agjensi marketingu është një kompani individësh të trajnuar që krijojnë, planifikojnë dhe ekzekutojnë strategji reklamimi dhe përmbajtje të lidhur me to në emër të bizneseve. Ka agjenci tradicionale (media të shkruara) dhe agjenci dixhitale (media online si mediat sociale, emaili, etj.). Grow.al është një agjensi marketingu dixhitale e specializuar për t’ju ndihmuar të rriteni online.
Çfarë bën një agjenci marketingu?
Agjencitë e marketingut përmbushin kërkesat e kontratës që bazohen në qëllimet e klientit. Përpara se të punoni me një agjenci marketingu, ju përshkruani qëllimet tuaja dhe punoni me ta për të përcaktuar hapat e nevojshëm për t’i arritur ato.
Disa përgjegjësi tipike të agjencisë së marketingut përfshijnë:
- Menaxhimin e markës
- Kërkimin e tregut
- Planifikimin e llogarisë
- Marketingun e përmbajtjes
- Menaxhimin dhe marketingun në mediat sociale
- Email marketingun
- Ndjekjen e analitikave
- Dizajnin e faqes së internetit
Një agjenci marketingu do të trajtojë të gjitha aspektet e planeve tuaja të marketingut dhe reklamimit, duke hequr ngarkesën nga ekipi juaj.
Mësoni më shumë rreth kostove të agjencisë së marketingut me Grow.al
Nëse doni të përfitoni sa më shumë nga çdo lek i shpenzuar për shërbimet e marketingut, Grow.al mund t’ju ndihmojë. Kur zgjidhni shërbimet tona të marketingut dixhital, ju merrni akses në një gamë shërbimesh që ju ndihmojnë të arrini qëllimet tuaja të marketingut.
Ekipi ynë do të punojë me ju për të përcaktuar se cili shërbim mund të përfitojë më shumë kompania juaj. Më pas, ne ndërtojmë një plan që optimizon buxhetin tuaj për të arritur qëllimet dhe për të gjeneruar më shumë të ardhura.
Kontaktoni Grow.al online për të folur me një strateg dhe për të diskutuar qëllimet dhe nevojat tuaja specifike! Ne do t’ju ofrojmë një vlerësim të personalizuar për tregun shqiptar.