Menu Close
This is an empty menu. Please make sure your menu has items.

Menaxhim Reputacioni Online ne Internet

Reputacioni Mund T’ju Prezantoje me se Miri

Reputacion i permiresuar, njohje masive, largim komentesh negative, permiresim autoriteti!

Sherbim menaxhimi reputacioni online ne internet.

Dëshironi të krijoni një imazh më të mirë për markën tuaj? Jeni lodhur duke parë që konkurrentët tuaj kanë një imazh me te mire se ju? Shqetësohuni më pak, ju jeni në vendin e duhur. Shërbimet tona të Menaxhimit të Reputacionit Online do të përmirësojnë autoritetin tuaj të biznesit dhe do të krijojnë imazhin më profesional për markën tuaj në internet.

Ne do te kujdesemi per te gjitha vleresimet dhe ankesat që faqja juaj e internetit merr nga klientët. Gjërat e para që njerëzit shohin kur vizitojnë një faqe janë rishikimet(reviews) dhe reputacioni, kjo është arsyeja pse ne do të sigurohemi që ata të shohin shumë pozitivitet gjatë vizitës në faqen tuaj të internetit ose GMB. Menaxhimi i reputacionit është i rëndësishëm sepse mund të ndikojë edhe në trafikun tuaj në internet, të ardhurat dhe shitjet e biznesit.

Eshtë shumë e rëndësishme që faqja juaj në internet të shfaqet dhe të jetë shumë pozitive në sytë e vizitorëve tuaj. Nëse reputacioni juaj në internet është shumë më i mirë se konkurrenca juaj, atëherë nuk ka rëndësi nëse jeni një biznes i vogël, njerëzit do t’u besojnë më shumë shërbimeve tuaja sepse ju dukeni të besueshëm për ta. Dhe besimi dhe profesionaliteti janë ato që njerëzit kërkojnë më së shumti në internet keto ditë.

Eshtë konfirmuar që më shumë se 50% e ekspertëve e konsiderojnë Menaxhimin e Reputacionit Online shumë të rëndësishëm për përmirësimin e kompanisë së tyre. Shumica e bizneseve monitorojnë rishikimet(reviews) dhe reputacionin e tyre shumë shpesh, pothuajse çdo ditë.

Të qenit në biznesin e shitjes së produkteve ose shërbimeve ORM (MRO) në internet është ajo që do t’ju sjellë suksesin që dëshironi. Njerëzit në ditët e sotme hulumtojnë në internet para se të blejnë ndonjë gjë dhe nëse faqja juaj në internet qëndron në krye të faqeve të besueshme, atëherë shitjet, trafiku dhe të ardhurat do të rriten si kurrë më parë.

Zgjero pikat e tua te shitjeve

Një nga rezultatet më me ndikim të menaxhimit profesional të rishikimit në internet është se ai zgjeron pikat tuaja unike të shitjes. Duke fituar komente autentike, si dhe reagime nga klientët tuaj, ju po demonstroni vlerën e biznesit tuaj në treg.

Reagimet nga klientët tuaj gjithashtu ju lejojnë të korrigjoni dobësitë në shërbimet ose produktet tuaja. Nëse ofroni shërbime HVAC, për shembull, dhe klientët citojnë që teknikët të kalojnë kohën e caktuar të takimit, mund të punoni për të zgjidhur problemin.

Kjo rezulton në një përmirësim të shërbimeve tuaja – dhe kjo është diçka që klientët e vërejnë.

Përveç vlerës së biznesit tuaj, një pikë tjetër unike e shitjes është Rezultati juaj i Promotimit Net (NPS). Në Grow.al, shërbimet tona të menaxhimit të reputacionit online përfshijnë sondazhe për klientët për të gjeneruar rezultate cilesore, te cilat masin sasinë e mundshme të konsumatorëve për t’ju rekomanduar tek audienca te tjera te ngjashme.

Përmirësoni strategjinë tuaj te SEO

Në botën e sotme dixhitale, është thelbësore që të keni prezencë në internet. Pavarësisht nëse jeni një biznes me tulla dhe llaç ose dyqan e-commerce, njerëzit përdorin internetin për të hulumtuar, gjetur dhe krahasuar kompani. Në fakt, 80 përqind e përdoruesve kerkojne produkte dhe sherbime në internet.

Kjo është arsyeja pse është kritike të krijoni një prani në internet, si dhe ta rritni atë – kjo është arsyeja pse më shumë kompani po investojnë në optimizimin e motorëve të kërkimit (SEO). Çfarë është SEO? Eshtë një ombrellë strategjish që përmirësojnë renditjen tuaj në rezultatet e kërkimit organik.

Kurdoherë që kërkoni diçka, qoftë për iPhone-in e fundit apo rregulloret më të reja të transportit, ju jepet një listë e rezultateve të kërkimit me pagesë dhe e rezultateve organike të kërkimit. Ndërsa mund të investoni në reklama të kërkimit të paguar ose reklamës për klikim (CPC), është thelbësore të keni gjithashtu një strategji SEO.

Duke fituar një vend në faqen e parë të rezultateve të kërkimit, ju po i jepni përparësi faqes suaj të internetit përdoruesve. Ky lloj pozicionimi ofron vlera të mëdha, pasi 75 përqind e përdoruesve nuk kalojnë faqen e parë të rezultateve të kërkimit. Plus, ndryshe nga PPC, ju nuk po paguani për atë pozicion.

Kjo nuk do të thotë që PPC nuk ofron vlerë – po. Në fakt, SEO dhe PPC punojnë së bashku në marketing per rezultate me te suksesshme.

Ndërtoni nje marketing social me cilesor

Me 74 përqind të përdoruesve që mbështeten në mediat sociale për këshilla në lidhje me vendimet e tyre të blerjes, është për t’u habitur që vetëm 26 përqind e kompanive përdorin rrjetet sociale në strategjinë e tyre të biznesit. Kjo do të thotë që shumë biznese – përfshirë konkurrentët tuaj – humbin përfitimet e mediave sociale.

Disa nga përfitimet që vijnë me një prani të mediave sociale përfshijnë:

  • Lidhuni me klientët tuaj ekzistues
  • Arrini audiencën tuaj të synuar
  • Angazhohuni me klientët aktualë dhe ata të ardhshëm
  • Ndani azhurnimet e kompanisë, postimet në blog dhe më shumë
  • Tek Grow.al, ekipi ynë i specialistëve të mediave sociale maksimizon ato përfitime për kompaninë tuaj. Ne gjithashtu i integrojmë ato në shërbimet tona të menaxhimit të rishikimit në internet. Kur marrim një dëshmi nga një prej klientëve tuaj, ne i ftojmë ata të ndajnë atë përvojë në një nga faqet tuaja të preferuara të mediave sociale.

 

Disa shembuj të faqeve mund t’i drejtojmë që të përfshijnë:

  • Facebook
  • Google My Business
  • Yelp
  • Indeed
  • GlassDoor
  • Dhe me shume

Rrisni Brandin Tuaj

Një arsye tjetër për të investuar në menaxhimin e reputactionitnë internet? Rritja e imazhit te brandit tuaj.

Në tregun konkurrues të sotëm, është një sfidë e madhe për të ndërtuar imazhin e markës – e cila është thelbësore nëse doni të fitoni një audience udhëheqëse të industrisë. Eshtë kritike që vemendja e markës që fitoni te jete e mire menaxhuar, megjithatë, të jetë pozitive dhe jo negative.

Me shërbimet tona të menaxhimit të rishikimit në internet, ne mund ta ndihmojmë kompaninë tuaj të rrisë ndërgjegjësimin e saj për markën. Duke kontaktuar klientët e kaluar dhe ata aktualë, biznesi juaj fiton vlerësime pozitive në shumë kanale, nga ato të mediave sociale tek ato ne faqen tuaj të internetit.

Si përgjigje, blerësit e mundshëm që vizitojnë faqen tuaj të internetit, si dhe faqet e mediave sociale, shohin një kompani që realizon premtimin e saj për shërbim cilësor dhe produkte cilësore. Ata gjithashtu shohin një biznes që përgjigjet dhe angazhohet me klientët e tij, i cili është një tjetër sinjal besimi.

Rritni shitjet dhe të ardhurat

Një motivues për shumë biznese për të adoptuar shërbime të menaxhimit të vleresimeve në internet është potenciali për të rritur shitjet dhe të ardhurat tuaja të përgjithshme. Mund të çojë gjithashtu në një përmirësim të cilësisë së drejtimeve tuaja, gjë që optimizon kohën e ekipit tuaj kur bëhet fjalë për gjenerimin e kuotave ose sherbimin ndaj klientëve.
Si shërbimet e menaxhimit të reputactionit rrisin fitimet e kompanisë suaj? Disa mënyra:

Dëshmi: Duke arritur në kontakt me klientët e kaluar – ne lidhemi vetëm me klientë që kanë dhënë adresën e tyre të postës elektronike dhe kanë vendosur për korrespondencë – ne ndërtojmë numrin tuaj të dëshmive, të cilat mund t’i përdorni në faqen tuaj të internetit si një sinjal besimi.
Shqyrtime: Ne gjithashtu u sigurojmë atyre klientëve mundësinë për të ndarë vleresimin e tyre në faqet tuaja të caktuara të mediave sociale. Ky hap shtesë ju lejon të përmirësoni faqet tuaja të mediave sociale, si dhe strategjinë tuaj të mediave sociale.
Reagime: Strategët tanë gjithashtu optimizojne dhe menaxhojne reagimet ndaj sherbimit tuaj. Duke mësuar se çfarë pëlqejnë dhe pëlqejnë përdoruesit për produktet ose shërbimet tuaja, ju mund të merrni një qasje proaktive dhe të përmirësoni kompaninë tuaj. Kjo çon në më shumë dëshmi, të cilat mund të ndikojnë në vendimet e blerjes së përdoruesve.
USP: Ndërsa kompania juaj mund të fitojë një renditje të lartë në faqen e parë të rezultateve të kërkimit për shkak të strategjisë së saj SEO, ka të ngjarë që konsumatorët të krahasojnë disa biznese. Me një larmi dëshmish, ju mund të kaloni konkurrencën tuaj për të fituar më shumë shitje.

Menaxhimi i reputacionit në internet është i rëndësishëm

Më shumë se 90% e njerëzve bëjnë kërkime në internet para se të blejnë produktin nga faqet që nuk kanë përdorur kurrë më parë. Eshtë shumë e qartë që nëse reputacioni juaj në internet dëmtohet nga vlerësimet negative, shitjet gjithashtu do të bien. Sepse njerëzit do të humbin besimin në shërbimet ose produktet që ju ofroni. Për ta thënë shkurt, një reputacion negativ do të dëmtojë figurën e imazhit të faqes suaj të internetit, vendase apo nderkombetare.

Nga ana tjetër, heqja e atyre vlerësimeve negative, marrja e hapave për të optimizuar problemet tuaja, hetimi i asaj që njerëzit nuk ju pëlqen dhe fillimi i mbulimit të këtyre vrimave, do të rezultojë në një sukses të madh për biznesin tuaj. Kjo është mënyra se si fitoni klientë të rinj, kështu rritni shitjet.

Sot ajo që ka rëndësi, është reputacioni. Ata thonë se shumë telefona të tjerë mund të jenë më të mirë se iPhone, por ajo që njerëzit e njohin si nr #1 është iPhone. Eshtë udhëheqësi i industrisë së telefonave për vite me rradhë për shkak të imazhit të markës që Apple ka ndërtuar. Kjo është ajo që ne synojmë në biznesin tuaj. Strategjia do të jetë e njëjta!

Nëse njerëzit do të shohin dy produkte të renditura edhe në të njëjtën faqe në internet, një produkt me vlerësimet dhe vlerësimet më të mira do të ketë 90% më shumë shanse për t’u shitur edhe nëse është më i lirë. Kjo është sa rëndësi ka reputacioni në internet.

Pozitiviteti në vlerësimet negative

Njerëzit gjithmonë e kanë ditur që nga ditët e këqija që mësoni, dhe nga të mësuarit, ne përmirësohemi. Shqyrtimet negative ndihmojnë për të kuptuar gabimet në faqen tuaj, produktet dhe shërbimet në kohë dhe për t’i rregulluar ato sa më shpejt të jetë e mundur. Ndonjëherë ajo madje mund të ndihmojë njerëzit të përcaktojnë minuset e produktit dhe të vendosin se cilin produkt duhet të blejnë. 

Vlerësimet negative mund të jenë gjithashtu një burim i besimit, shumë komente pozitive mund të shkaktojnë një ndjenjë dyshimi tek blerësit. Duke punuar me ne, ne do ta konsiderojmë çdo zgjedhje një mundësi për t’u përmirësuar!

Pyetjet e Bëra më Shpesh

Menaxhimi i reputacionit në internet është një detyrë shumë e vështirë, është si të bësh një profesion tjetër. Pa njohuritë e duhura në fushë, jo vetëm që nuk do të keni rezultatin e pritur nga puna juaj, por mund të përfundoni edhe të dëmtoni reputacionin tuaj në internet. Ju tashmë e dini se sa i rëndësishëm është reputacioni i një biznesi në internet, nuk doni ta përfundoni duke e dëmtuar atë.
Po, një reputacion i mirë në internet mund të ndikojë në shitjet tuaja më shumë sesa keni imagjinuar ndonjëherë. Njerëzit do të ndjehen më të sigurt kur blejnë në një faqe në internet me reputacion të mirë. Reputactioni shenjon markën tuaj per seriozitet dhe profesionalizëm. Kjo do të ndikojë në trafikun tuaj dhe ndikon drejtpërdrejt në shitjet tuaja.
Përgjigja varet nga qëllimet tuaja. Le të themi se qëllimet tuaja janë të arrini reputacionin më të mire, kundër të gjithë konkurrentëve tuaj. Kjo lloj pune nuk mund të bëhet brenda një dite ose një jave. Kërkon kohë dhe përkushtim për të arritur rezultatet më të mira. Nëse faqja juaj në internet nuk ka nevojë për shumë optimizime kur bëhet fjalë për ORM, atëherë koha e punës sonë do të jetë gjithmonë më e shkurtër.
Një po e madhe, ne mund të rregullojmë faqet e internetit me një reputacion të dëmtuar dhe t’i bëjmë ata të qëndrojnë përsëri të fortë në garën e konkurrencës. Jo vetëm që ne ofrojmë shërbime riparimi por ne gjithashtu ofrojmë monitorim të përditshëm për aq kohë sa nevojitet për t’u siguruar që faqja juaj e internetit të mbajë ritmin e mirë derisa marka juaj të njihet në të gjithë vizitorët në internet me pozitivitetin e nevojshem.