Menu Close

Agjensi Marketingu dhe Reklamimi ne Twitter

Ekspozim Profesional Ne Twitter

Me shume trafik, brandim, dhe te ardhura nga profili juaj i twiterit. 

Agjensi Marketingu dhe Reklamimi Ne Twitter (Twitter Marketing)

Twitter është një nga platformat më të mëdha të mediave sociale me më shumë se 300 milion përdorues aktivë. Kjo platformë është bërë një nga mënyrat më të shpejta për të ndarë informacionin me një audiencë të madhe. Bizneset që duan të lidhen me audiencën e tyre të dëshiruar duhet të përdorin ate si kanalin e tyre të reklamave. Platforma e reklamave u ofron bizneseve aftësinë për të rritur ndjekësit e tyre dhe për të arritur audiencën e tyre me mesazhin e duhur. 

Agjensia jonë e reklamave Twitter siguron rritje afatgjatë dhe njohje të markës përmes fushatave reklamuese që zhvillojmë. Ne përqendrohemi në lidhjen e biznesit tuaj me audiencën e duhur dhe rritjen e angazhimit të tyre me përmbajtjen tuaj të përbashkët. Kjo do të çojë në më shumë trafik dhe do të rrisë shndërrimet (konvertimet) për biznesin tuaj.

Përfitimet që mund të prisni

Twitter është një nga platformat më të mira për të reklamuar markën tuaj. Këtu janë disa nga përfitimet që mund të prisni nga përdorimi si kanali juaj i reklamave:

Pagese për Performancën

Kur promovoni në Twitter, ju do të paguani vetëm kur të keni arritur objektivat tuaj të marketingut. Pavarësisht nëse qëllimi juaj është angazhimi, rritja e llogarisë ose shndërrimet në faqe në internet, ju do të paguani vetëm kur audienca ndërmerr atë veprim specifik. Kjo do të thotë që Twitter beson se produkti i tyre reklamues do të japë pikërisht atë që ju dëshironi.

Shënjestrimi i fjalës kyçe

Shënjestrimi i fjalëve kyçe është një mënyrë e shkëlqyeshme për të synuar një audiencë specifike që ka demonstruar qëllim në Twitter. Ju mund të synoni përdoruesit që kanë përdorur një fjalë ose hashtag specifik në azhurnimet e tyre në Twitter ose janë përfshirë në tweet që përmbajnë këtë fjalë ose hashtag. Kjo tregon se sa efektiv dhe preciz mund të jetë Twitter kur reklamoni markën tuaj në këtë platformë.

Caktimi i synimeve të dhënësit

Shënjestrimi i angazhuesit në Tweet është një mënyrë tjetër e shënjestrimit efektiv. Me këtë metodë mund të synoni atë pjesë të audiencës që është angazhuar me njoftimet tuaja të promovuara. Në vend që të synoni një audiencë të madhe në një mënyrë joefektive, Twitter ju lejon të synoni audiencën që ka treguar interes me fushatën tuaj reklamuese të mëparshme.

Audienca të përshtatura

Ju  mund të synoni një audiencë që ndjek një llogari specifike me reklamat tuaja në Twitter. BirdSong Analytics është një mjet që ju lejon të shkarkoni një listë të çdo ndjekësi për çdo llogari në Twitter. Ju mund të krijoni audiencën tuaj të përshtatur për të synuar dhe dërguar mesazhin tuaj tek ata përmes reklamave tuaja Twitter.

Kosto e ulët për klikim

Reklamat në Twitter janë të lira. Çmimi i një veprimi varet nga ankandi. Sidoqoftë, Twitter ofron një mundësi të shkëlqyeshme për bizneset që të arrijnë një audiencë të përshtatur dhe të shndërrojnë afinitetin e markës suaj në shitje.

Pse është i rëndësishem reklamimi (marketingu) në Twitter?

Reklamimi në Twitter është shumë i rëndësishëm për bizneset që duan të arrijnë një audiencë të madhe dhe të rrisin angazhimet me markën e tyre. Një nga përfitimet më të mëdha të përdorimit të Twitter si platformë reklamuese është markimi i biznesit tuaj. Më shumë se 80% e përdoruesve aktivë të Twitter rekomandojnë një markë që ndjekin. Kjo do të thotë që biznesi juaj ka një mundësi të shkëlqyeshme për të zhvilluar një marrëdhënie të mirë me audiencën tuaj të synuar dhe t’i shndërrojë ata në avokatët e markës suaj.

Ndarja e vazhdueshme e azhurnimeve dhe një përmbajtjeje që është e dobishme për ndjekësit tuaj rrit shansin që ata të blejnë nga biznesi juaj. Në përgjithësi, Twitter është një platformë e shkëlqyeshme reklamuese me një audiencë të madhe për tu lidhur me biznesin tuaj.

Pse duhet të bashkpunosh me nje agjenci reklamash në Twitter?

Pavarësisht nëse jeni i ri apo reklamues me përvojë, Twitter ndryshon nga platformat e tjera të reklamave atje. Me këtë në mendje, është shumë e rëndësishme të bësh partner me një agjenci reklamash Twitter që ka ekspertizë dhe mjetet e duhura për të zhvilluar një fushatë të suksesshme reklamuese në Twitter. Një agjensi profesionale e reklamave në Twitter do të zhvillojë një strategji marketingu që i përshtatet biznesit tuaj pavarësisht nga buxheti juaj i planifikuar.

Për më tepër, ata kanë mjetet e duhura për të filluar fushatën më të suksesshme të reklamave në Twitter për biznesin tuaj. Twitter ka karakteristika të ndryshme të shënjestrimit. Ekspertët e Twitter nga një agjenci reklamash do të synojnë audiencën e duhur për biznesin tuaj dhe do të rrisin angazhimin me përmbajtjen tuaj të përbashkët. Kjo mund të çojë në shndërrime më të mëdha dhe për të dhënë Roi më të lartë për biznesin tuaj.

Pse të zgjidhni GROW.AL si një agjenci reklamash në Twitter?

Agjencia jonë është e përqendruar në marrjen e rezultateve më të mira të mundshme për biznesin tuaj. Ne zhvillojmë një strategji marketingu që i përshtatet biznesit tuaj dhe përmbushim qëllimet tuaja. Këtu është ajo që na bën të ndryshëm nga agjencitë e tjera reklamuese Twitter:

Ne kemi përvojën që ju nevojitet

Miliona dollarë harxhohen çdo vit në Twitter për shkak të njohurive dhe përvojës së kufizuar në reklamat në Twitter. Ju duhet një agjenci reklamash Twitter me përvojë shumëvjeçare në zhvillimin e fushatave të suksesshme që rrisin të ardhurat tuaja. 

Ne jemi përqendruar në krijimin e përmbajtjes së shkëlqyeshme që angazhon audiencën tuaj të synuar dhe nxit ndërgjegjësimin e markës. Specialistët tanë në Twitter do të drejtojnë dhe zgjedhin fushatat e suksesshme reklamuese që gjenerojnë plumba dhe rrisin ROI tuaj.

Ne ofrojmë njohuri profesionale

Veryshtë shumë e vështirë të rritësh biznesin tënd me të dhëna të kufizuara. Për çdo fushatë në të cilën punojmë, ne ju ofrojmë njohuritë e nevojshme për të ndjekur kthimin tuaj të investimit. 

Ne sigurohemi që biznesi juaj të marrë vetëm rezultatet më të mira të mundshme nga fushatat tuaja reklamuese.

Ne kemi sherbime te plota per cdo kerkese

Agjencia jonë e ka nje sherbim të plotë qe mund të mbështesë reklamimin tuaj në internet dhe gjithçka që ju nevojitet. Nëse keni nevojë për grafikë të avancuar ose shënjestër me email, ne mund t’ju ndihmojmë. 

Ne do të sigurohemi që strategjia jonë e marketingut të përmbushë qëllimin dhe kërkesat tuaja nga biznesi juaj.

Procesi ynë i reklamimit në Twitter

Strategjia e reklamimit në online në agjencinë tonë është në përputhje me kërkesat dhe nevojat tuaja. Procesi ynë i reklamimit në Twitter përfshin zbulimin e reklamave në Twitter, zhvillimin e reklamave, optimizimin e reklamave, monitorimin dhe raportimin e tyre.

Zbulimi i reklamave në Twitter

Në mënyrë që të ndihmojmë biznesin tuaj me reklamat në Twitter, duhet të mësojmë më shumë për markën tuaj dhe çfarë e bën atë unike. 

Ne gjithashtu do të hulumtojmë konkurrencën tuaj dhe audiencën që ka më shumë të ngjarë të tregojë një interes në markën tuaj. Në fund të hulumtimit tonë ne do të japim një strategji të plotë që do ta bëjë fushatën tuaj të suksesshme dhe për të arritur qëllimin tuaj.

Zhvillimi i reklamave në Twitter

Pas përfundimit të një strategjie gjithëpërfshirëse të reklamave, ne do të zhvillojmë reklamat tuaja në Twitter. Agjencia jonë do të zhvillojë një përmbajtje të dobishme dhe tërheqëse që do të tërheqë vëmendjen e audiencës suaj të synuar. Kjo do të çojë në më shumë angazhim dhe do të çojë më shumë shitje nga biznesi juaj.

Optimizimi i reklamave në Twitter

Sapo fushata juaj të filloje drejtpërdrejt, specialistët tanë të Twitter do të monitorojnë progresin e reklamave tuaja. Ata do të analizojnë dhe optimizojnë fushatën tuaj për të përmirësuar performancën me kalimin e kohës. Kjo do të sigurojë rezultatet më të mira të mundshme nga fushata juaj reklamuese.

Monitorimi i reklamave në Twitter

Trendet në Twitter ndryshojnë vazhdimisht. Për të arritur një performancë sa më të mirë të mundshme, agjencia jonë do të monitorojë fushatën tuaj reklamuese në mënyrë që të minimizojë gabimet. Ekipi ynë do të sigurohet që biznesi juaj të jetë vazhdimisht i lidhur me audiencën tuaj të synuar dhe t’u sigurojë atyre një përvojë të shkëlqyeshme.

Raportimi i reklamave në Twitter

Çdo muaj, ne do t’ju dërgojmë raporte të hollësishme që tregojnë performancën e vazhdueshme dhe të përgjithshme të fushatës suaj reklamuese. Ne do t’ju ofrojmë të dhënat e nevojshme dhe do t’ju ndihmojmë të kuptoni statusin e fushatës suaj reklamuese në Twitter.

Pyetjet e Bëra më Shpesh

Twitter është një platformë e mediave sociale që lidh një audiencë të madhe edhe pse mesazhe të njohura si “tweet”. Twitter aktualisht ka 318 milion përdorues aktivë dhe është më i popullarizuar në SHBA.

Reklamimi në Twitter është i rëndësishëm për bizneset që duan të arrijnë audiencën e tyre të dëshiruar dhe të rrisin biznesin e tyre në internet. Kjo platformë ofron një audiencë të madhe për biznesin tuaj për tu lidhur.

Partneriteti me një agjenci reklamash Twitter siguron ekspertizën e nevojshme dhe mjetet për të zhvilluar dhe drejtuar një fushatë të suksesshme. Një fushatë e suksesshme reklamash i ofron biznesit tuaj rritje të trafikut dhe të ardhurave.
Llogaritë në Twitter lejohen të reklamojnë në këtë platformë. Sidoqoftë, llogaritë e Twitter duhet të përmbushin disa kritere në mënyrë që të kenë të drejtë të marrin pjesë në reklamat në Twitter.
Llogaritë e Twitter mund të shënohen për rishikim pasi të regjistrohen për reklamat në Twitter dhe në mënyrë të vazhdueshme gjatë reklamimit. Kur një llogari nuk miratohet, ajo nuk është më në gjendje të marrë pjesë në Twitter Ads dhe të gjitha fushatat janë ndalur.
Ju mund të zgjidhni reklamat që tweetohen nga një listë e reklamave të disponueshme që azhurnohen vazhdimisht. Duhet të keni të paktën 50 ndjekës, 100 tweets dhe një llogari që është të paktën 60 ditë e vjetër për t’u kualifikuar për reklama në Twitter.
Postimi në Twitter është falas. Sidoqoftë, nëse përdorni produktet e tyre për reklamim, Twitter tarifon një shumë për reklamim.
Reklamat në Twitter gjenerojnë norma më të larta angazhimi krahasuar me kanalet e tjera të reklamimit. Twitter pretendon se Trendet e Promovuara ofrojnë një ngritje prej 22% në konvertimin e markës, 30% ngritje në përmendjet pozitive dhe 32% ngritje në retweets.
Nëse nuk keni ndjekës, askush nuk mund t’i shohë tweetet tuaja. Sidoqoftë, nëse keni të lidhur kontaktet tuaja të telefonit, Twitter mund t’u tregojë llogarinë tuaj njerëzve me të cilët mendon se jeni afër.