Menu Close

Agjensi Marketingu dhe Reklamimi ne LinkedIn

Me Shume Lidhje se Kurre me Pare!

Krijo mardhenie profesionale me me miliona njerez!

Agjencia e Reklamimit LinkedIn

LinkedIn është një nga rrjetet më të mëdha të mediave sociale me më shumë se 560 milion përdorues aktivë. Është një platformë që ndërton rrjete dhe lidhje. LinkedIn është rrjeti social më i vlerësuar për gjenerimin e plumbit. Pjesa më e madhe e audiencës së saj ka një formim profesional. Nëse po kërkoni të gjeneroni drejtues të kualifikuar dhe të ndërtoni një themel të fortë, kjo është platforma e duhur për ju. 

LinkedIn u ofron bizneseve të lidhen me një audiencë profesionale dhe të krijojnë marrëdhënie të vlefshme. Reklamimi në LinkedIn ofron një audiencë të madhe për biznesin tuaj për tu lidhur dhe dërguar mesazhin tuaj drejtpërdrejt tek ata. Agjencia jonë është e gatshme të zhvillojë strategjinë e duhur të marketingut LinkedIn që mund ta çojë biznesin tuaj në nivelin tjetër.

Përfitimet që Mund të Prisni

LinkedIn përmban më shumë se 500 milion përdorues aktivë. Pothuajse 10% e audiencës së saj janë vendimmarrës që janë të etur për të rritur biznesin tuaj. Këtu janë disa nga përfitimet e përdorimit të LinkedIn si platformën tuaj të reklamave:

Hyni në një audiencë të lartë

Përveçse ju siguron gjysmë miliard përdoruesish për tu lidhur, përdoruesit e LinkedIn mund të jenë më të vlefshëm krahasuar me platformat e tjera të mediave sociale. Përdoruesit e LinkedIn ndajnë një sasi të madhe informacioni duke përfshirë vendndodhjen, pozicionin, përvojën e punës, aftësitë dhe më shumë. Kjo e bën shumë më të lehtë për të synuar atë pjesë të audiencës që dëshironi.

Shënjestrimi i saktë

Një nga përfitimet më të dukshme të përdorimit të LinkedIn si platforma juaj e reklamave janë opsionet e përparuara të shënjestrimit. Kur filloni fushatën tuaj të reklamave, ju mund të synoni audiencën tuaj nga vendndodhja, titulli i punës, emri i kompanisë, industria, diploma dhe interesat profesionale. 

Të gjitha këto mundësi ju sigurojnë se jeni duke synuar vetëm audiencën që ka më shumë rëndësi për biznesin tuaj. Shënjestrimi i saktë ju ndihmon të shfrytëzoni sa më shumë shpenzimet tuaja të reklamave dhe të markoni biznesin tuaj në mënyrën më efektive.

Personalizimi i Buxhetit

Ndërsa reklamoni në LinkedIn, ekipi juaj mund ta përshtatë buxhetin tuaj me biznesin tuaj. Nuk kërkohet asnjë pagesë paraprake krahasuar me kanalet tradicionale të reklamave si transmetimi i TV ose gazetave. 

Një nga avantazhet e reklamave në LinkedIn është se ju keni mundësinë të ndryshoni buxhetin tuaj në përputhje me performancën e fushatës suaj reklamuese. Sidoqoftë, kërkohet një buxhet minimal prej 10 $ në ditë. Por ky buxhet minimal mund të ndihmojë biznesin tuaj të rrisë efektivitetin e fushatës suaj reklamuese, pasi LinkedIn ofron vlera të larta drejtuese.

Lidhuni me individë të veçantë brenda audiencës suaj të synuar

Pavarësisht nëse po kërkoni të tërheqni drejtues të vlefshëm ose kandidatë të mundshëm për biznesin tuaj, LinkedIn ofron një zgjidhje konkurruese. LinkedIn ofron mundësi të ndryshme të shënjestrimit për fushatën tuaj reklamuese. 

Për shkak të informacionit të vlefshëm që audienca e tij ndan në llogaritë e tij personale, ju mund ta targetoni atë audiencë që i përshtatet biznesit tuaj. LinkedIn gjithashtu ndalon dërgimin e mesazhit tuaj tek përdoruesit joaktivë, kështu që ju mund të kontaktoni vetëm njerëzit që kanë rëndësi.

Krijoni një larmi reklamash

Një përfitim tjetër i përdorimit të LinkedIn janë opsionet e saj të reklamave. Ju mund të përdorni tekst, imazhe dhe video kur reklamoni në LinkedIn. Formatet e reklamave LinkedIn përfshijnë: përmbajtje të sponsorizuar, InMail të sponsorizuar, reklama video, reklama dinamike, reklama karuseli dhe reklama të ekranit. Çdo lloj reklame ofron një përfitim tjetër. 

Sidoqoftë, përparësia e përdorimit të reklamave LinkedIn është se ju keni mundësinë të azhurnoni fushatën tuaj në një lloj tjetër reklame. Ju mund të përdorni reklama dinamike nëse doni një qasje më të personalizuar në fushatën tuaj reklamuese ose reklamat carousel për një qasje vizuale ndaj reklamave. Ju mund të rishikoni formate të ndryshme reklamash përpara se të filloni fushatën tuaj reklamuese për të gjetur atë që i përshtatet qëllimit tuaj.

Pse Është e Rëndësishme Reklamimi në LinkedIn?

LinkedIn është një platformë e madhe e mediave sociale dhe 50% e përdoruesve të saj kanë një diplomë kolegji. Reklamimi në LinkedIn është i rëndësishëm për bizneset që duan të rriten në internet. Ata mund të lidhen me një audiencë profesionale dhe të gjenerojnë drejtues të kualifikuar. Vendosja e azhurnimeve vazhdimisht dhe ndarja e përmbajtjes tërheqëse do të krijojë vetëdije të markës për biznesin tuaj. 

Kjo do të sjellë më shumë shitje për biznesin tuaj dhe do ta bëjë atë të vijë në mendjen e tyre kur ata janë duke bërë një blerje. LinkedIn është gjithashtu platforma më e mirë për tu lidhur me vendimmarrësit. Ju mund të arrini një audiencë profesionale që është e etur për të rritur biznesin tuaj.

Pse Duhet të Marrësh me Qera një Agjenci Reklamimi LinkedIn?

Për shkak të audiencës së tij profesionale, reklamimi në LinkedIn gjithashtu kërkon një përmbajtje profesionale që mund të tërheqë vëmendjen e tyre. Një agjenci reklamash LinkedIn ka ekspertë të cilët dinë si t’i qasen audiencës suaj të dëshiruar dhe të bëjnë që marka juaj të ndryshojë nga konkurrentët tuaj. Ato krijojnë një përmbajtje unike dhe origjinale që përshkruan markën tuaj në mënyrën më të mirë. Një agjenci reklamash LinkedIn është e rëndësishme për strategjinë tuaj të marketingut. Ata lidhin biznesin tuaj me audiencën e duhur dhe fillojnë një fushatë të suksesshme reklamash në emrin tuaj.

Pse të na Zgjidhni si një Agjenci Reklamash LinkedIn?

Agjencia jonë do të zhvillojë një strategji të marketingut që i përshtatet biznesit tuaj dhe do të përmbushë qëllimin tuaj.

Përmbajtja unike e LinkedIn

Ekipi ynë do të krijojë një përmbajtje unike që do të vendosë tonin e biznesit tuaj tek audienca juaj. Ata gjithashtu do të zhvillojnë një përmbajtje origjinale që tërheq vëmendjen e audiencës tuaj dhe rrit angazhimin e tyre me reklamat tuaja.

Rrisni ndërgjegjësimin për markën

Ne do të ndajmë përmbajtje të shkëlqyeshme që përshkruan markën tuaj në mënyrën më të mirë të mundshme. Duke zhvilluar një synim të përshtatur, ne do të reklamojmë përmbajtjen tuaj tek audienca që ka rëndësi. Kjo do të rrisë ndërgjegjësimin e markës suaj dhe do të fitojë besimin e biznesit tuaj midis klientëve tuaj të mundshëm.

Rritja e angazhimit

Agjencia jonë ka një ekip profesional me vite përvojë në këtë platformë. Ata dinë të zhvillojnë dhe optimizojnë fushatën më të suksesshme LinkedIn. Ata do të shfaqin përmbajtjen tuaj për audiencën e duhur dhe do të rrisin angazhimin e tyre me reklamat tuaja.

Menaxher i llogarisë

Agjencia jonë gjithashtu ofron administrimin dhe monitorimin e llogarisë. Ne do të monitorojmë angazhimin e audiencës tuaj me përmbajtjen tuaj të përbashkët LinkedIn siç janë komentet, pëlqimet ose mesazhet e drejtpërdrejta. Kjo do t’u japë atyre një përvojë të kënaqshme dhe të zhvillojnë marrëdhënie të vlefshme me ta.

Procesi Ynë i Marketingut në LinkedIn

Ne zhvillojmë një proces marketingu që plotëson nevojat dhe kërkesat tuaja.

Strategjia e marketingut e LinkedIn

Para se të krijojmë përmbajtjen tuaj të reklamave dhe të fillojmë fushatën tuaj, ne do të hulumtojmë tregun. Specialistët tanë të LinkedIn do të mbledhin informacion nga biznesi juaj, konkurrentët tuaj dhe audienca juaj e synuar. Kjo do të na ndihmojë të kuptojmë më mirë qëllimet tuaja dhe nevojat e audiencës suaj. Pas këtij informacioni, ne do të zhvillojmë fushatën më të mirë reklamuese që do të përmbushë qëllimin tuaj përfundimtar.

Krijimi i përmbajtjes së LinkedIn

Ekipi ynë do të krijojë një përmbajtje unike dhe origjinale që të tërheq. Kjo përmbajtje do të tërheqë vëmendjen e audiencës tuaj dhe do të rrisë angazhimin e tyre me reklamat tuaja.

Rritja e faqes LinkedIn

Agjencia jonë gjithashtu ofron rritje të faqeve LinkedIn në një kohë të shkurtër. Ne do të zhvillojmë një audiencë rreth llogarisë tuaj LinkedIn dhe do të rrisim trafikun tuaj në internet.

Monitorimi i LinkedIn

Ndërsa fushata juaj e reklamave LinkedIn është drejtpërdrejt, ekipi ynë do të monitorojë vazhdimisht. Ata do të dallojnë reklamat me performancë të lartë dhe reklamat me performancë të ulët. Profesionistët tanë do të bëjnë rregullime në fushatën tuaj reklamuese për të pasur rezultatet më të mira të mundshme në fund të saj.

Raportimi i LinkedIn

Ne do t’ju ofrojmë raporte të hollësishme në fund të çdo muaji. Ju do të jeni në gjendje të shihni procesin e fushatës suaj reklamuese LinkedIn dhe përpjekjen e punës sonë. Ne gjithashtu do të jemi në kontakt vazhdimisht për t’u siguruar që jemi në të njëjtën faqe dhe për të përmbushur kërkesat tuaja shtesë.

Pyetjet e Bëra më Shpesh

LinkedIn është një rrjet i mediave sociale me më shumë se 500 milion përdorues aktivë. Pjesa më e madhe e përdoruesve të saj kanë një formim profesional dhe kërkojnë të lidhen me kompani që kanë nevojë për shërbimet e tyre.
Reklamimi në LinkedIn është shumë i rëndësishëm për bizneset që duan të lidhen me një audiencë profesionale. Ata mund të arrijnë tek klientët e tyre të mundshëm dhe t’u shfaqin mesazhin e tyre drejtpërdrejt atyre.
Punësimi i një agjencie reklamash LinkedIn mund të ndihmojë biznesin tuaj të përfitojë nga përvoja e tyre dhe zhvillimin e qasjes së duhur për një strategji të suksesshme të marketingut.

Reklamat e LinkedIn punojnë në të njëjtin sistem si platformat e tjera të reklamave. Ata punojnë në një sistem ofertash që mund të shihet nga audienca juaj e synuar.

Formatet e reklamave LinkedIn përfshijnë: përmbajtje të sponsorizuar, InMail të sponsorizuar, reklama video, reklama dinamike, reklama karuseli dhe reklama të ekranit. Çdo lloj reklame ofron një përfitim të ndryshëm dhe ju keni mundësinë të azhurnoni fushatën tuaj në një lloj tjetër reklame.

Këtu janë shtatë hapat për reklamimin e LinkedIn:

  • Zgjidhni vetë-shërbim ose fushata të menaxhuara.
  • Filloni me Menaxherin e Fushatës.
  • Zgjidhni Formatin tuaj të Reklamës.
  • Krijoni reklamat tuaja.
  • Synoni reklamat tuaja.
  • Vendosni buxhetin tuaj.
  • Matni dhe Optimizoni.

Për reklamat e vetë-shërbimit të disponueshme përmes Menaxherit të Fushatës, kostot minimale janë: 10 $ buxhet ditor për fushatë dhe 10 $ buxhet i përgjithshëm për fushatë.

Disa nga praktikat më të mira për të optimizuar performancën e fushatave tuaja reklamuese LinkedIn janë: krijimi i përmbajtjes tërheqëse, testimi i variacioneve tuaja të reklamave, synimi i audiencës së duhur dhe caktimi i një oferte konkurruese.